چرا بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا یکی از نشانه های از دست دادن اشتها است
نوشته شده توسط : rshaole

چرا بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا یکی از نشانه های از دست دادن اشتها استدر بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا مبتلا به نارسایی کلیه، خواهد انواع علائم، از دست دادن اشتها تولید، این یک نشانه بسیار معمول است. آن را نیز به طور جدی به کیفیت زندگی بیماران اثر می گذارد. این مقاله توضیح در جزئیات امکان از دست دادن اشتها و درمان توصیه های، و من برای کمک شما امیدوارم.

نفروپاتی فشار خون بالا، نارسایی کلیوی، بیماران عمدتا محل فیبروز کلیوی در حال حاضر به نظر می رسد گرفته، از بین بردن سلول های کلیه است. کاهش عملکرد کلیه ممکن است رخ دهد، افزایش کراتینین سرم، کم خونی، واکنش های دستگاه گوارش. اولین نشانه ها از دست دادن اشتها یا سوء هاضمه. می تواند بدتر، بی اشتهایی بود، تهوع، استفراغ یا اسهال وجود دارد. این علائم ممکن است رخ دهد با باکتری های روده اوره آز شکسته شدن اوره به آمونیاک، آمونیاک را تحریک مخاط دستگاه گوارش، باعث التهاب و زخم های سطحی برخی از جزئی و غیره. بیماران اغلب توسط خونریزی از دستگاه گوارش پیچیده است. همچنین تهوع، استفراغ، اختلال عملکرد سیستم عصبی مرکزی نیز مرتبط است. این از دست دادن اشتها در بیماران با علائم رخ می دهد.

بنابراین، در رژیم غذایی روزانه از بیماران باید با توجه به پرداخت؟

مصرف پروتئین معقول، متابولیسم پروتئین در رژیم غذایی می آید به طور عمده از مواد تشکیل دهنده بنابراین به منظور کاهش بار بر روی کلیه باقی مانده، مصرف پروتئین و دفع ادراری باید سازگار. به موقع تکمیل انرژی بدن مورد نیاز به منظور به دست آوردن سود حداکثر مصرف پروتئین برای جلوگیری از تبدیل آن به مصرف انرژی، در نظر گرفتن یک رژیم غذایی کم پروتئین نیز باید انرژی شارژ. انتخاب کربوهیدرات، سعی کنید برای انتخاب کم پروتئین حاوی آرد، کاهش مصرف مواد غذایی فسفر، مانند زرده تخم مرغ، رشته گوشت، گوشت اندام، محصولات لبنی، مغز استخوان، و غیره.

علاوه بر این، رژیم غذایی اختلال عملکرد کلیوی باید سدیم، مصرف پتاسیم بدون تورم و فشار خون بالا را محدود، شما می توانید آب بیشتری، مقدار ادرار 2500 میلی لیتر یا بیشتر به مطمئن شوید که متابولیسم بدن فاضلاب در روز می نوشند، اما تورم وجود دارد، باید مقدار کاهش اب.





:: برچسب‌ها: نفروپاتی فشار خون,از دست دادن اشتها ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815